Mix
7 të pathëna për Chiara Ferragni dhe Fedez sipas librit mbi jetën e tyre
Edhe pse u shkrua muajt e fundit, duket se Selvaggia Lucarelli kishte mbledhur materiale për Ferragnez shumë përpara se të shpërthente rastit pandoro dhe gjobës së Antitrust, gjë që shkatërroi efektivisht reputacionin e saj dhe një pjesë të perandorisë së saj. Duke lexuar “Il vaso di pandoro – Ascesa e caduta dei Ferragnez” (Rasti Pandoro, shkëlqimi dhe rënia e Ferragnez) krijohet përshtypja se shkrimtarja ka marrë shënime dhe ka ruajtur video të cilat më pas janë fshirë nga çifti shumë kohë më parë, sikur ajo ishte e sigurt se herët a vonë flluska do të shpërthente dhe i gjithë ai informacion do të ishte i dobishëm për të.
Nuk na takon ne të gjykojmë nëse arsyet që çuan në botimin e këtij libri investigativ janë të drejta apo të gabuara – për disa është e drejtë që Lucarelli, e para që ka ngritur dyshime për funksionimin e errët të bamirësisë së Ferragnez, të marrë një kthim ekonomik të kësaj historie, ndërsa për dikë tjetër është e padrejtë që çifti t’i nënshtrohet një momenti kaq delikat si në planin profesional ashtu edhe në atë njerëzor – por sigurisht, duke e lexuar atë, dalin disa konsiderata interesante dhe prova të dokumentuara.
1. Ferragnez-ët ndihmuan njëri-tjetrin
Lucarelli, në fillim të librit, këmbëngul në një koncept të debatuar gjerësisht, pikërisht se Chiara Ferragni dhe Fedez i dhanë dorën njëri-tjetrit duke kompensuar diçka që i mungonte tjetrit. Falë Fedez Chiara është bërë një fytyrë popullore kombëtare dhe falë Chiara Fedez ka bërë emër në nivel ndërkombëtar, duke arritur gjithashtu të tërheqë vëmendjen dhe ftesa nga markat dhe shtëpitë e modës. Vetëkuptohet se nga ky bashkim përfituan të dy, dhe vëmendja e dyfishtë i bëri të kuptonin se mbi të gjitha ishin ata dhe historia e tyre që funksionoi për të tërhequr publikun dhe ndjekësit. Faktori pas suksesit sipas Lucarellit ishte mbi të gjitha tregimi i dashurisë së tyre dhe, më pas, i familjes së tyre. Postimet e çiftit, për të mos përmendur ato me fëmijët e tyre, shpejt filluan të ecnin më shumë se ato që kanë të bëjnë me karrierën – muzikë për Fedez dhe sponsorizime për Ferragni – duke siguruar që ata, Ferragnez, të ishin proshutë për t’u shitur për të marrë fitimet dhe angazhimin më të lartë.
2. Ekspozimi i fëmijëve dhe thyerja e murit të katërt
Sipas Lucarelli, një nga episodet e para që minoi besueshmërinë e Ferragnez-it ishte kur, pa dashje, çifti postoi një video që duhej të ishte e heshtur, gjatë së cilës dado i kërkoi të voglit Leone të buzëqeshte për një video. Në rastin e Pandoros, theksohet shumë në faktin se Ferragnez-ët i shfrytëzonin fëmijët e tyre për të fituar shikueshmëri, duke e shndërruar jetën e tyre në një Truman show, gjatë së cilës, të paktën tani për tani, duket se injorojnë faktin se dhjetëra milionë përdoruesit kanë parë jetën e tyre dhe momentet e tyre intimite. Referenca është edhe për një video të postuar në rrjetet sociale të Ferragni-t, në të cilën ndikuesja tregonte, përmes një kamere të vendosur në dhomën e fëmijës, momentin në të cilin Leone iu afrua nënës së tij dhe i tha asaj se ishte krenar për të. Është një moment shumë privat që për disa nuk duhej t’i jepej publikut, për të mos përmendur që Lucarelli këmbëngul në faktin se videot dhe postimet për fëmijët e tyre janë përdorur gjithmonë nga Ferragnez si mjeti kryesor për të dalë nga skandalet e mundshme dhe polemikat e mundshme që i shqetësonin. “Ferragnez-ët gjithmonë i janë shmangur përgjigjes në rrjetet sociale për çështjen e shfrytëzimit të fëmijëve të tyre”, shkruan Lucarelli, duke u tallur me justifikimin e paraqitur nga Fedez, se nëse nuk do t’i ekspozonin fëmijët e tyre, paparacët do ta kishin bërë këtë. Përveçse, vëren Lucarelli, paparacët nuk do ta kishin kaluar kurrë pragun e intimitetit në familje duke regjistruar fjalët e para të Leones, përqafimet dhe butësinë. “Për mendimin tim nuk është e vërtetë që sa më shumë t’i fshehni fëmijët tuaj, aq më shumë do të ngjallni kuriozitet. E kundërta është e vërtetë. Sa më shumë të jepni për jetën tuaj private, aq më shumë media dhe publiku do të mendojnë se kanë të drejtë të hyjnë në jetën tuaj private”, shkruan Lucarelli.
3. Marrëdhënia mes Fabio Damato dhe Chiara Ferragni
Personazhi në të cilin Lucarelli fokusohet shumë në libër është Fabio Damato, i cili iu bashkua kompanive të Ferragni-t në vitin 2017 në një rol të paspecifikuar vetëm për t’u bërë shpejt i besuari më i afërt i influencueses dhe gjithashtu krahu i saj e djathtë. Me Damato, kompanitë e Ferragni-t katërfishojnë fitimet e tyre sepse Damato e kupton që Chiara punon mbi të gjitha si një dëshmi për markat, të cilat i japin shumë para thjesht duke i dhënë imazhin e saj për t’i promovuar. Merita e Damato-s – edhe nëse për këtë, siç shkruan Lucarelli, kishte dyshime edhe brenda vetë kompanisë – ka pranuar se Ferragni do të reklamonte edhe produkte si detergjentë, kos dhe biskota. Marka të gatshme për të paguar shumë, por që rrezikuan të përplaseshin me pozicionin e lartë midis markave luksoze që Riccardo Pozzoli kishte projektuar për të.
4. Problemi me insight
Gjëja interesante që zbulon libri mbi Ferragnez është se kompanitë e Chiara Ferragni i ndalonte markat me të cilat kishin lidhur kontrata të shihnin ‘insight’. Kjo i pengoi markat të kuptonin nëse investimi ishte u ishte kthyer apo jo. “Ne filluam t’u themi markave: shikoni, nëse bëni diçka me Ferragni, e bëni atë si ‘vendosje produkti”, raporton një ish-punonjës i Chiara Ferragni-t i intervistuar në një nga kapitujt e fundit të librit, duke ngritur dyshimin se shumë fushata – madje flitet për 600 mijë euro për të një kos për mëngjes – fare mirë mund të mos kishin pasur impakt, por kompanitë nuk do ta dinin kurrë.
5. Bamirësia
Lucarelli e quan ‘charity washing’ dhe i referohet praktikës sipas së cilës familja Ferragnez do të përpiqej gjithmonë të përfshinte temën e bamirësisë në aktivitetet e tyre për një pozicionim më të mirë në nivel reputacioni. Gjëja që doli nga hetimi i Lucarellit, e cila raportoi të gjitha aktivitetet bamirëse tnga Fedez, nga Ferragni dhe nga ata të dy së ??bashku, është se mes klauzolave ??gjithmonë dukej se kishte një kthim ekonomik. Megjithatë, shumë operacione rezultuan të pakënaqshme. Siç vazhdon historia, fondet që Ferragnez-ët kishin kërkuar nga përdoruesit si dhuratë martese ose si paratë e mbledhura nga koncerti Love-Mi i Fedez në Piazza Duomo, i cili, sipas asaj që raporton Lucarelli, do të kishte marrë fitime veçanërisht të vogla përballë një prodhim ekonomik dhe gjigant, pa përmendur përfshirjen e bashkisë së Milanos për organizimin dhe rendin publik. Me pak fjalë, bamirësia ishte pasuria, por edhe dënimi i Ferragnez-ve, deri në pandoro, vezët e Pashkëve dhe të tjerat. Problem ishte komunikimi jotransparent ndaj konsumatorit potencial, i cili mund të tërhiqej nga fjala bamirësi për të blerë produktin e reklamuar.
6. Çfarë duhet të bëjë Chiara Ferragni tani për t’u rikuperuar?
Sipas Lucarelli, Chiara Ferragni ka bërë shumë gabime që kur erdhi lajmi për gjobën e Antitrust. Sidomos në planin komunikues, me atë videon e faljes së postuar në Instagram dhe që u bë virale në internet, por edhe me dy intervistat pas skandalit, ato me Corriere della Sera dhe Che tempo che fa, gjatë të cilave Ferragni dukej se insistonte në gabimin te komunikimi dhe mbi të gjitha për keqkuptimin publik. Eksperti i menaxhimit të krizës dhe partneri menaxhues i Panta Ray Alberto Mattia shpjegon në libër se Chiara bëri shumë gabime në menaxhimin e krizës, ndoshta sepse nuk u mbështet nga njerëzit e duhur. “Kur menaxhoj krizat e reputacionit, zbatohet rregulli i tre R-ve: recognize, regret and resolve. Nëse Ferragni nuk e zgjidh hapin e parë, pra njohjen e gabimit të vërtetë të kryer, e kam të vështirë të mendoj se do të jetë në gjendje të bindë publikun e gjerë për pendimin e saj të sinqertë dhe për rrjedhojë të arrijë një zgjidhje të plotë të krizës, duke rikuperuar besimin dhe fuqinë e ndikimit që kishte”. Gabimi do të ishte, me pak fjalë, të mos kishim bërë një mea culpa, edhe nëse arsyeja është e lehtë për t’u shpjeguar: frika se, duke marrë përgjegjësinë për atë që ndodhi, markat në të vërtetë do të tërhiqeshin. Gjë që pjesërisht po ndodh edhe pa këtë pranim. Për Lucarellin, pasi ka arritur në këtë pikë, Ferragni duhet të kuptojë se nuk mund të kthehet më si më parë, edhe nëse problemi i vërtetë është të rifitojë besimin e ndjekësve që e besuan atë si të sinqertë.
7. Faji i Chiara Ferragni dhe marrëdhënia me Fedez
Për Lucarelli-n, kriza e Chiara Ferragni-t ishte shkruar tashmë, sepse ajo nuk ishte në gjendje të mbështetej në njerëz mjaft të përgatitur dhe të strukturuar – vetë Damato, shkruan Lucarelli, nuk i mbaroi kurrë studimet – që të ishte në gjendje ta këshillonte mirë se çfarë të bënte. Duket sikur të gjithë të kishin lundruar me shikim mes valëve të suksesit duke kërkuar e marrë gjithnjë e më shumë dhe mbi të gjitha duke frenuar probleme të tilla si, ajo e gjobës së Antitrustit. Megjithatë, skuadra e Ferragni-t duhet të ketë marrë gjithçka lehtë pa u shqetësuar për krijimin e një strategjie mbrojtëse: rezultati është ai që dëshmuam. Sa i përket Fedez-it, portreti që pikturon Lucarelli është mjaft i pamëshirshëm duke qenë se flet për mënyrën sesi reperi, duke ndjerë shembjen e gruas së tij, vendosi të braktiste anijen sa kishte kohë, duke u përpjekur të pastrohej dhe të mos tërhiqej deri në fund me të. Përpjekjet e tij për t’u distancuar nga Chiara, megjithatë, nuk duket se i kanë sjellë shumë fat në frontin e famshëm të reputacionit, të paktën tani për tani. Ende nuk e dimë se si do të përfundojë historia, edhe pse, duke arritur në këtë pikë, do të ishte mirë që Chiara, pas publikimit të librit, të jepte versionin e saj të fakteve për të lejuar publikun të dëgjonte të dy palët dhe të merrte një ide më e saktë për gjithçka.