Mix
Çfarë fshihet pas serialit viral korean “Squid Game”
Duket se të gjithë po flasin për serialin e Netflix The Squid Game (Squid Game, 2021), një dramë koreane që kritikon ambicjen njerëzore dhe ndryshimin në mundësitë që përjetojnë klasa të ndryshme shoqërore.
Seriali tregon sesi 456 njerëz në një situatë të paqëndrueshme ekonomike konkurrojnë në lojëra shumë vdekjeprurëse të fëmijërisë për të fituar një çmim financiar që mund të ndryshojë jetën e tyre.
Në dy javët që nga premiera e tij, seriali ka mahnitur audiencën në një fenomen që nuk është parë që nga ditët e mira të Game of Thrones (Game of Thrones, 2011) dhe ka ndezur debate mes atyre që e shohin atë si një kritik mendjemprehtë ndaj brishtësisë së morali njerëzor dhe ata që theksojnë se dhuna e tyre është një reflektim i mungesës së vlerave në shoqërinë e sotme.
Po cili qëndron prapa këtij fenomeni?
Shumë prej nesh i bënë vetes këtë pyetje gjatë të nëntë episodeve të serisë Netflix.
Realiteti është se The Squid Game është një projekt nga Hwang Dong-hyuk, krijuesi dhe drejtori i tij, i cili ka zhvilluar idenë e tij për gati një dekadë.
Në një intervistë për portalin NME, Hwang tregoi se ai shkroi komplotin origjinal si skenar filmi në 2009, por që për shkak të komplotit kompleks askush nuk donte të ndihmonte në prodhimin e tij.
U refuzua disa herë derisa Netflix vendosi të pranonte dhe rrezikonte me serialin.
Autori u frymëzua nga lojëra për fëmijë koreanë të viteve 70 dhe 80. Në fakt, roboti ikonë u bazua në një personazh nga tekstet shkollore të asaj kohe.
“Kur fillova, isha gjithashtu në telashe financiare dhe kalova shumë kohë në manhwabang (kafene manga në Kore) duke lexuar comics si Battle Royale dhe Liar Game. Unë fillova të pyes veten se si do të ndihesha nëse merrja pjesë në lojëra si kjo. Por unë e gjeta dinamikën shumë komplekse, dhe për punën time u përqëndrova në përdorimin e lojërave për fëmijë, ” tha Hwang për Variety në një intervistë.
Krijuesi përfundoi shkrimin e skenarit në 2009, por nuk mund ta fillonte sepse nuk mund të gjente investitorë, shtëpi prodhimi ose aktorë që donin të mbështesnin projektin e tij.
Në atë kohë, sipas Hwang në intervista të ndryshme, njerëzit në mes konsideronin se skenari i The Squid Game ishte shumë i dhunshëm, kompleks dhe më e rëndësishmja, jo shumë komercial, pasi nuk ishte i përshtatshëm për televizionin korean që tenton të jetë shumë i orientuar drejt familjes.