Mix
10 filma për të mos u humbur gjatë majit
Sezoni i filmave sa vjen e bëhet më interesant me afrimin e verës, ku filmat e mëdhenj të njohur si “blockbuster”, zënë vendin në ekranin e madh të kinemave, duke u ndërthurur me ato me buxhet më të ulët.
Maji është një muaj i mirë në fakt për personat e pasionuar pas kinemasë, duke sjellë jo vetëm tituj të mirë në dritë, por edhe emra shumë të mëdhenj të Hollywood-it, apo rikthime të bujshme.
Këta, janë 10 titujt, të cilët nuk duhet t’i humbni.
Reality
Një të shtunë pasdite në qershor 2017, dy agjentë të FBI-së vizituan shtëpinë Reality Winner (po, ky është emri i saj i vërtetë) në Georgia, një oficere 25-vjeçare e inteligjencës amerikane që kishte nxjerrë një dokument sekret të qeverisë për ndërhyrjen ruse në zgjedhjet presidenciale.
Marrja në pyetje u regjistrua dhe Tina Satter përdori transkriptin fjalë për fjalë si skenar për një shfaqje të mirënjohur, Is This a Room.
Tani Satter e ka kthyer atë lojë në një pjesë tërheqëse të dhomës me Sydney Sweeney, në rolin e Winner.
Titulli ka një kuptim të dyfishtë. Është emri i parë i Winner, por është gjithashtu një aluzion se filmi është aq afër realitetit sa mund të jetë një dramë, edhe pse Satter vazhdon të na kujtojë artificialitetin e natyrshëm në të gjithë artin.
“Jo vetëm që Realiteti është i montuar në mënyrë krijuese dhe jashtëzakonisht i tensionuar,” thotë Steph Green në IndieWire, “por përgjatë 85 minutave të ngushta, ai dëshmon se Sydney Sweeney është ylli i vërtetë”.
What’s Love Got to Do with It?
Nuk ka lidhje me filmin biografik të Tina Turner nga viti 1993, “Çfarë ka të bëjë dashuria me të?” është një komedi romantike e titullit të punës në traditën e Richard Curtis, por me një kthesë ndërkulturore: skenaristja e saj, Jemima Khan, ka qenë e martuar me Imran Khan, ish-kryeministrin e Pakistanit, kështu që ajo di për marrëdhëniet që përfshijnë aspektet kulturore dhe ndarjet fetare.
Lily James dhe Shazad Latif luajnë si Zoe dhe Kazim, të cilët kanë qenë miq platonikë që nga fëmijëria.
Kur Kazim zbulon se po udhëton në Lahore për t’u martuar me një grua nga Pakistani që nuk e ka takuar kurrë, Zoe vendos të bëjë një dokumentar për martesën e tij të paracaktuar ose “të ndihmuar”.
Por a do ta kuptojë ajo gjatë rrugës se do të preferonte të martohej vetë me të?
“I shtyrë nga një linjë të fortë dhe performanca tërheqëse, filmi është një orë e këndshme”, thotë Mohammad Zaheer në BBC Culture. “Ai arrin të ngjyrosë brenda linjave të njohura të zhanrit, por megjithatë sjell diçka unike në tryezë”.
You Hurt my Feelings
Beth (Julia Louis-Dreyfus) dhe Don (Tobias Menzies) janë një çift shumë i lumtur. Don është një terapist i suksesshëm dhe Beth është shkrimtare e një libri kujtimesh të vlerësuar mirë nga publiku.
Ajo mund të jetë duke luftuar me romanin e saj debutues, por Don është një shtyllë mbështetjeje dhe inkurajimi.
Por më pas vjen tradhtia e fundit: Beth e dëgjon duke rrëfyer se në fund të fundit nuk është adhurues i shkrimeve të saj.
Nicole Holofcener, shkrimtarja-regjisorja e “Friends with Money” dhe “Enough Said” (ku luajti gjithashtu Louis-Dreyfus) ka bërë një “komedi me njohuri të shkëlqyera”, thotë Alissa Wilkinson në Vox.
“Personazhet e filmit të skicuar me mjeshtëri portretizojnë me dashuri të madhe mënyrat se si ia fshehim të vërtetën njëri-tjetrit për shkak të dashurisë – dhe filmi që rezulton është i ngrohtë, i trishtuar dhe gazmor në të gjitha mënyrat më të mira”.
Master Gardener
Si skenarist i “Taxi Driver” dhe shkrimtar-regjisor i “American Gigolo” dhe “First Reformed”, Paul Schrader është i specializuar në thrillerat me peshë të rëndë rreth “Njeriu i vetmuar i Zotit”: një anti-hero i vetmuar, personaliteti i të cilit në mënyrë obsesive fsheh një fuçi dhimbjeje dhe dhunës.
Pra, nuk është për t’u habitur që njeriu i vetmuar në Master Gardener përfundon duke bërë më shumë se sa krasitjen e trëndafilave.
Një hortikulturalist (Joel Edgerton) i cili kujdeset për tokën e një rezidence plantacioni në pronësi të një banori të pasur (Sigourney Weaver), ai duket se i është përkushtuar punës së tij, duke përjashtuar gjithçka tjetër.
Por kur “grabitqarja” i kërkon atij të stërvitë mbesën e saj (Quintessa Swindell), e kaluara e tij kriminale e varrosur prej kohësh shpërthen në tokë.
“Me gjithë provokimet e filmit, serioze dhe djallëzore, është një pjesë jashtëzakonisht elegante, delikate, dinamika e tij e frenuar fort,” thotë Jonathan Romney në Screen. “Edgerton jep një performancë jashtëzakonisht të akorduar, ndërsa Weaver është imponues dhe përfundimisht i tmerrshëm”.
Hypnotic
Asgjë nuk është ashtu siç duket në Hypnotic, një thriller konspirativ mbresëlënës nga Robert Rodriguez (Sin City, Spy Kids).
Ben Affleck luan rolin e një detektivi policie i cili është i përhumbur nga zhdukja e vajzës së tij. Ai po heton një sërë grabitjesh bankash kur një grua misterioze (Alice Braga) i tregon atij për “hipnotikët”: njerëz që kanë fuqinë t’i bëjnë të tjerët të besojnë dhe të bëjnë gjithçka që duan duke shqiptuar një fjali të vetme.
“Duke marrë një faqe nga “Matrix”, “Limitless” dhe “Memento” – dhe kapituj të tërë nga mashtruesi fantastiko-shkencor Philip K Dick – kjo përzierje e shkëlqyeshme e efekteve speciale dhe zgjuarsisë praktike e vendos Affleck-un në një pozicion argëtues dhe ylli paksa i thinjur ende ka shtrëngim- karizma e mprehtë për ta nxjerrë atë”, thotë Peter Debruge në Variety.
“Të vazhdosh është si të stërvitesh në një palestër ku graviteti vazhdon të ndryshojë. Pikërisht kur gjërat fillojnë të rëndohen, dyshemeja bie nga poshtë teje”.
Still: A Michael J Fox Movie
Në “Back to the Future” dhe hitet e tij të tjera të viteve 1980, Michael J Fox mishëroi vitalitetin rinor, por aktori u diagnostikua me sëmundjen e Parkinsonit kur ishte vetëm 29 vjeç. Pas shtatë vjetësh që e mbajti të fshehur gjendjen, ai doli publikisht me të në 1998 dhe që atëherë ka bërë fushatë për ndërgjegjësim dhe kuptim më të madh të sëmundjes.
Fox e tregon atë histori me fjalët e tij në Still, një dokumentar që bashkon segmente intervistash me filma shtëpiak, klipe nga filmat e Fox-it dhe ri-ekzekutime të çasteve kyçe në karrierën e tij.
Regjisori, Davis Guggenheim (An Inconvenient Truth), “përçon historinë e jetës së aktorit si në mënyrë krijuese ashtu edhe me ndjeshmërinë më të madhe,” thotë Tomris Laffly në AV Club. “Still është një vepër fuqizimi dhe ndjeshmërie, një festë e jetës së Fox-it si aktor dhe filantrop… Është diçka e bukur”.
Guardians of the Galaxy Vol 3
Kanë kaluar gjashtë vjet që kur doli filmi i dytë i Marvel, Guardians of the Galaxy.
Në vitin 2018, një vit pas publikimit, dolën në dritë disa shaka fyese të bëra nga shkrimtar-regjisori i saj, James Gunn, dhe studioja iu përgjigj duke e pushuar nga puna. Disa muaj pas kësaj, ata e punësuan atë përsëri, por deri atëherë Gunn ishte i zënë duke punuar në “The Suicide Squad” për konkurrentët e Marvel, DC, prandaj dhe vonesa e gjatë.
Megjithatë, Star-Lord (Chris Pratt), Gamora (Zoe Saldana), Rocket (Bradley Cooper), Drax (Dave Bautista) dhe miqtë e tyre më në fund janë rikthyer për më shumë beteja ndëryjore – dhe këtë herë ata janë kundër të keqit High Evolutionary ( Chukwudi Iwuji).
Megjithatë, ndoshta do të jetë aventura e fundit e Guardians: Gunn tani është regjistruar për të mbikëqyrur të gjithë filmat e DC dhe për të drejtuar një rilëshim në treg të Superman.
The Little Mermaid (Sirena e Vogël)
Një muaj tjetër, një tjetër xhirim live-aksion-dhe-CGI i një filmi vizatimor klasik (pothuajse klasik) të Disney-t.
Por kjo është më e dallueshme se shumica, sepse një aktore me ngjyrë, Halle Bailey, po luan personazhin e titullit, i cili ishte i bardhë në filmin vizatimor të vitit 1989.
Përveç kësaj, regjisori i filmit, Rob Marshall (Chicago, Mary Poppins Returns), argumenton se versioni i tij i Sirenës së Vogël është progresiv edhe në mënyra të tjera.
“Personazhi kthehet te Hans Christian Andersen nga një shekull tjetër,” i tha ai Nick Romanos në Entertainment Weekly, “por në të njëjtën kohë, edhe në vitin 1989, ndjehej në një farë mënyre si një grua shumë moderne, dikush që e sheh jetën e saj ndryshe nga kushdo rreth saj dhe shkon për të gjetur atë ëndërr”.
Ajo dhe Princi Eric, i luajtur nga Jonah Hauer-King, “me të vërtetë i mësojnë botës për paragjykimet dhe për prishjen e barrierave dhe mureve midis këtyre dy botëve”.
Gjithashtu, ka një gaforre që këndon.
Fast X
Po, është filmi i dhjetë në serinë e pandalshme të autoveturave (ose i 11-ti nëse përfshin Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw), një ekskluzivitet i cili filloi me thrillera rreth policëve të fshehtë dhe garuesve të paligjshëm në rrugë dhe tani përfshin filma fantastiko-shkencor globalë, duke shfaqur disa nga emrat më të mëdhenj të Hollywood-it.
Shtesat e reja këtë herë janë Jason Momoa si djali hakmarrës i një bosi droge të vrarë në Fast Five (2011); Rita Moreno si gjyshja e Dom (Vin Diesel) dhe Mia (Jordana Brewster); dhe Brie Larson si kontaktin e tyre në shërbimin sekret.
Megjithatë, Fast X ka të bëjë me aksionin po aq sa ka të bëjë me aktorët, siç tha regjisori i filmit Louis Leterrier për Esquire Middle East.
“Ata shkuan në hapësirë në numrin nëntë, dhe unë thashë: “Mirë… nuk ka asnjë mënyrë që ta kryej atë. Por ajo që mund të bëj është të bëj gjëra që nuk i kemi bërë kurrë më parë praktikisht, të tilla si rrotullimi i një bombe prej një ton – një top metalik aktual prej një ton – në rrugët e Romës dhe shpresoj të mos shkatërroj Koloseun”.
The Eight Mountains
Të gjitha malet në “The Eight Mountain” janë të paprekura, idilike dhe jashtëzakonisht të bukura.
Disa prej tyre janë në Himalaje, por shumica janë në alpet italiane, ku Pietro (Luca Marinelli), një djalë i qytetit nga Torino, miqësohet me Brunon (Alessandro Borghi), fëmijën e vetëm të mbetur në një fshat të largët rural.
Përshtatur nga romani i vlerësuar me çmime të Paolo Cognettit, drama skenike e Charlotte Vandermeersch dhe Felix van Groeningen është një kronikë e ndjeshme e miqësisë së tyre ndër dekada.
“Ky është filmi i rrallë që kupton se sa të lidhur jemi me hapësirat fizike dhe psikologjike të fëmijërisë”, thotë Justin Chang në Los Angeles Times, “se si familjet tona dhe traditat me të cilat ata na rritën mund të jenë edhe ushqyese dhe kufizuese. Më shumë se çdo gjë, ajo sjell në jetë një botë pak të parë me një fizik pothuajse të prekshëm”.